تبلیغات

دستگاه پرس 30 تن
استند موتور قطار

دستورالعمل جدید رتبه بندی نمایندگی های خدمات بعد از فروش

10 / 10
از 1 کاربر

مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  اعلام کرد که با توجه به گذشت چند سال از تدوین دستورالعمل خدمات بعد از فروش خودرو و در راستای ارتقای سطح خدمات و کسب رضایت مشتریان، سال دستورالعمل جدید با اصلاحاتی به شرکت ها ابلاغ شده است.

 

در دستورالعمل جدید تغییراتی در نحوه بررسی مدیریت شرکت های خدمات پس از فروش، عملکرد نمایندگی های مجاز، نظرسنجی از مشتریان و نظرسنجی از مدیران نمایندگی های مجاز صورت گرفته است. مجموعه این تغییرات به سختگیرانه تر شدن بازرسی از عملکرد شرکت های خدمات پس از فروش منجر شده است.

 

در دستورالعمل جدید سطوح رتبه بندی نمایندگی های خدمات پس از فروش ضریبی به نام ضریب خدمت به شاخص های مورد بررسی اضافه شده که بیانگر میزان مراجعه مشتری به نمایندگی های مجاز بعد از دوره گارانتی است.

 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان مسوول بازرسی از شرکت های خدمات بعد از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حال عملیاتی کردن دستورالعمل جدید است. از ابتدای تیرماه دستورالعمل جدید خدمات پس از فروش خودرو به طور کامل اجرایی است.

ارسال نظر

عنوان نظر : *
نام شما : *
ایمیل :